Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup kancelářských potřeb a drogistického zboží 2014
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky nákup kancelářských potřeb a drogistického zboží pro období jednoho roku (dále též souhrnně „zboží“). Dodávka zboží se uskuteční do tří míst ve městě Zubří (Městský úřad Zubří, Sportovní hala Zubří a budova Klubu Zubří) na základě jednotlivých objednávek.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: U Domoviny 234
756 54 Zubří
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 10. 03. 2016 08:30
Počátek běhu lhůt: 24. 02. 2014
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: